Zákaznícka podpora

Chcete predávať v zahraničí a mať zákaznícku podporu v lokálnom jazyku? Niekedy kvalitného rumunsky hovoriaceho človeka je veľmi náročné, až nemožné nájsť a mať interne v spoločnosti. Finančne i časovo dosť náročné, no kvalitná zákaznícka podpora je jednoducho nevyhnutná a je jeden z najdôležitejších základov pre úspech. Ak chcete mať vždy po ruke človeka hovoriaceho lokálnym jazykom a profesionálny, ale hlavne ľudský prístup, tak ste na správnom mieste.

 

ZABEZPEČÍME PRE VÁS

 

telefonickú komunikáciu (vybavíme otázky charakteru predávaných výrobkov, spôsobu doručenia a vykonania platby, procesy vrátenia tovaru, reklamácie a pod. So zákazníkom komunikujeme ľudsky a prispôsobujeme sa jeho požiadavkám. )

– e-mailovú komunikáciu (vyriešime všetku mailovú komunikáciu, v čo najkratšom čase a podľa priorít)

– live chat komunikáciu (efektívna a rýchla komunikácia prostredníctvom tohto moderného nástroja dokáže zvýšiť váš počet objednávok a predaj)

– komunikáciu na sociálnych sieťach (odpovieme na správy na Facebooku, Instagrame, či na cenových porovnávačoch)

 

VÝHODY NAŠEJ ZÁKAZNÍCKEJ PODPORY

  • rodený hovoriaci človek, rovno v Rumunsku
  • kvalitný, profesionálny a ľudský prístup zákazníckej podpory
  • zniženie nákladov – platíte len za prácu
  • spätná väzba a návrhy pre zlepšenie
  • rýchle riešenie taskov